ASSET-1

כל הקטגוריות

No data was found

מד הספק לאופניים

מד הספק לאופניים - מהו והאם חייב אותו אמנם רכיבה על אופניים היא פעילות ספורטיבית מהנה. לצד זה, אופניים הם כלי התחבורה בפני עצמו, שהוא דרך מעולה להגיע ליעדים שלנו תוך שמירה על כשירות גופנית (במקום להתפשר על רכב פרטי יקר). אבל, אם לא הכרתם את הענף עד כה, או שאם אתם חדשים ממש לתחום, אז הגיע הזמן להכיר את כל המכשור הרלוונטי ביותר בענף אימוני האופניים המקצועי שאתם פשוט חייבים.
פורסם בתאריך : 04/02/2023
מד הספק לאופניים

מה תמצאו במאמר

מהו מד הספק לאופניים

לפני שנדבר על מהו מד הספק לאופניים, ולמה אתם זקוקים לו, חשוב להבין את הטרמינולוגיה בתחום. המושג "הספק" משמעו שילוב של הכוח המופעל על ידי הרוכב, יחד עם המהירות בה הוא רוכב. הדבר מאפשר לרוכב המתאמן לתכנן היטב את האימונים שלו, על מנת לייעל את עצמו ולהשתפר.

מה שמחשב לנו את נתוני ההספק הוא כמובן מד הספק לאופניים, שיכול להיות גם בצורת מדי הספק לאופני שטח וכביש. אבל גם מדי הספק לאופניים צריכים יותר מידע ולכן תמיד מומלץ לרכוש מדי וואטים לאופני כביש, או בהתאם מדי וואטים לאופני שטח.

מהם מדי וואטים לאופני כביש ושטח

מדי וואטים לאופני שטח, או כביש, מודדים רק את אלמנט הכוח שנכנס אל תוך הפעילות ולכן על מנת שנוכל גם לדעת מהי מידת ההספק, ישנה חשיבות גדולה למכשיר זה.

רכישת מדי הספק לאופניים

אם נחפש לרכוש מדי הספק לאופני שטח, או מדי הספק לאופניים המיועדים לכביש, נוכל למצוא את כל אלו ועוד מוצרים נלווים שווים ואיכותיים בחנות של Calze. היות והחנות הוקמה על ידי אנשים בעלי ותק בתחום, אין שום ספק שבחנות נוכל למצוא את המוצרים המתאימים ביותר לאימוני אופניים, מותגים איכותיים, וכמובן מחירים הוגנים שמבטיחים לנו חוויה ברמה גבוהה, בלי פשרה.

 

לסיכום

מד הספק לאופניים מאפשר למתאמן המקצועי וגם למתחיל לשמור על הכושר שלו, וכמובן לתכנן קדימה את הדרך שבה הוא הולך להתאמן לקראת מטרתו העיקרית. מד הספק מחשב את השילוב בין כוח ומהירות, בין היתר באמצעות מדי וואטים, ובכך הוא משקף לנו באופן ברור מהם הנתונים בשטח. מדי הספק ניתן להתאים לאופני שטח או לפני כביש, ואת כל אלו ועוד נרכוש בחנות Calze.

מאמרים נוספים

התחברות לאתר 

אין לך חשבון עדיין ? השאירו פרטים כאן

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      לחצו כאן ונדבר
      1
      זמינים בוואצאפ ?
      שלום