ASSET-1

כל הקטגוריות

No data was found

היתרונות בגלגלי שיניים מקצועיים לאופני שטח וכביש

היתרונות בגלגלי שיניים מקצועיים לאופני שטח וכביש רכיבה על אופניים הפכה לפופולרית במיוחד בשנים האחרונות. היעילות של האופניים, יחד עם העובדה שמדובר על דרך נהדרת לעשות ספורט הפכו את האופניים לאחד מכלי התחבורה הנפוצים ביותר בישראל. הפופולריות הזו הביאה איתה גם דרישה לחלקים איכותיים שיאפשרו לכם לרכב בצורה טובה יותר, ו cazleאביזרי אופניים מקצועיים כאן כדי להציג את אחד מהם.  
פורסם בתאריך : 08/12/2023
סט גלגלי שיניים Rotor Round 110x4 11/12spd Shimano

מה תמצאו במאמר

גלגל שיניים – היתרונות בגלגלי שיניים מקצועיים לאופני שטח וכביש

גלגל שיניים לאופניים הוא רכיב מרכזי בכל אופניים, בין אם מדובר על אופני שטח ובין אם אופני כביש. התפקיד של הגלגל הוא להעביר את האנרגיה שנוצרת על ידי סיבוב הדוושות אל הגלגלים. שרשרת האופניים נמצאת על הגלגל והדוושות גם הן מחוברות אליו, וכך דחיפה של הדוושות מובילה לסיבוב הגלגל.

מה היתרונות בגלגלי שיניים מקצועיים

היתרון הראשון של גלגל שיניים מקצועי הוא בהחזקה היציבה של השרשרת. אחת התקלות הנפוצות ביותר באופניים היא נפילה של השרשרת שדורשת מהרוכב להפסיק את הרכיבה ולהעלות את השרשרת על הגלגל. גלגל מקצועי פשוט ימנע את התקלה הזו מהתרחשות.

בנוסף, גלגל שיניים מקצועי מעביר טוב יותר את התנועה של הרוכב אל הגלגל. הגלגל יהפוך את התנועה להיות חלקה יותר, וכך יעילות הרכיבה שלכם תגבר.

מה המותגים המובילים כיום בישראל לגלגלי שיניים

חברות האופניים המובילות מקפידות על ייצור של גלגלי שיניים, מתוך הבנת החשיבות הרבה של החלק הזה בכל אופניים. בין החברות שמייצרות גלגלים ניתן למנות את AbsoluteBlack, Gebhardt, Pilo, Praxis Works, Rotor, Shimano, Stronglight ואת כל הגלגלים של החברות הללו תוכלו למצוא אצלנו ב cazleאביזרי אופניים מקצועיים לאופני שטח וכביש.

מה ההבדל בין גלגל שיניים באופני שטח לזה שיש באופני כביש

אופני כביש הם אופניים שבהם המיקוד הוא בעיקר לצורך מהירות, וההנחה היא שתנאי הדרך הנוחים לא דורשים מאיתנו לדאוג לאופניים חזקות מידי. מנגד, בשטח אנחנו צריכים לזכור שיש סלעים ומכשולים בלתי צפויים, והאופניים שלנו אמורים להתמודד בהצלחה איתם. לאור זאת, גם מבחינת גלגלי השיניים ישנו הבדל בין אלו של אופני שטח לבין אלו של הכביש.

באופני כביש, יש בדרך כלל שלוש פלטות בגלגל השיניים הקדמי, ואילו באופני השטח השאיפה היא לצמצם את מספר הפלטות, כאשר באופני חדשות אנחנו יכולים לראות פלטה אחת בלבד. בנוסף, הגלגל של אופני השטח צריך להיות חזק יותר מאלו של הכביש, לאור העובדה שהוא יכול להיפגע מאבנים או בעת פגיעה של האופניים בקרקע. בכביש, החשיבות היא בעיקר שהגלגל יהיה קל.

אלו סוגים של גלגל שיניים יש

שני הסוגים המרכזיים של גלגלי השיניים שיש באופניים הם עגול ואובלי. הגלגל העגול הוא זה שנמצא ברוב זוגות האופניים, אך בשנים האחרונות ישנם רוכבי כביש שעברו להשתמש בגלגל אובלי. המחקרי אמנם לא הכריעו בצורה חד משמעית האם מדובר על דיווש יעיל יותר, אולם אין ספק שאם אתם רוכבי כביש שהקצב הוא דבר שחשוב להם, כדאי לבדוק את האופציה הזו.

התאמה מקצועית של אופניים

חשוב להבין שכדי להיות רוכבים טובים יותר, האופניים שלכם צריכים להתאים לסוג הרכיבה שלכם. מבנה גוף, כושר וסגנון רכיבה הם דברים שחשוב לקחת בחשבון כאשר בוחרים אופניים, וזו הסיבה שאנחנו בclaze ממליצים לכם לבצע התאמה מקצועית של האופניים. בעזרת אנשי הצוות שלנו שמכירים היטיב את המוצרים המובילים בשוק תוכלו לקבל זוג שיתאים לכם כמו כפפה ליד.

אביזרים לאופניים מקצועיים

כמו בהרבה תחומים אחרים, אם אתם רוכבים מקצועיים כדאי לבדוק היטב היכן אתם קונים את האביזרים לאופניים שלכם. עליכם לבחור במקום שמחזיק מבחר עשיר, ויוכל לספק לכם מוצרים איכותיים במחירים נוחים.

cazle אביזרי אופניים מקצועיים לאופני שטח וכביש

Claze היא חנות לציוד אופניים שמאפשרת לכם להנות מכל מה שרוכב מקצועי צריך. החל מחלקי חילוף לאופניים, ביגוד ומחשבוני רכיבה, אצלנו תוכלו למצוא את כל מה שצריך כדי להפוך לרוכבים טובים יותר. אנשי הצוות של החנות מחזיקים בידע מקצועי עשיר שיוכל לתרום לכל רוכב באשר הוא.

לסיכום

גלגל שיניים הוא אחד הדברים הכי חשובים באופניים שלכם. גלגל שיניים איכותי יהפוך את הדיווש שלכם ליעיל יותר, ואת הרכיבה שלכם להיות מהירה יותר. בחרו גלגל שיניים של חברה ידועה, וזכרו לשמן את הגלגל מידי פעם כדי לשמור עליו.

מאמרים נוספים

התחברות לאתר 

אין לך חשבון עדיין ? השאירו פרטים כאן

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהחזרה לחנות
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      לחצו כאן ונדבר
      1
      זמינים בוואצאפ ?
      שלום