יום 1-פרולוג
נג"ש זוגי.
כל דקה מוזנק זוג.
מרחק:21 ק"מ
טיפוס מצטבר: 330 מטרים
אופי מסלול: הרבה סינגל, בחלקו טכני, וקצת דרכי 4X4 די גרועות
טמפרטורה ממוצעת: 25 מעלות
סל"ד ממוצע: 74
זמן: 53:30
וואטים ממוצעים: 289
וואטים מנורמלים: 318
דופק ממוצע 162
הערות נוספות:
פול גז כל הדרך.
במגבלות היכולות הטכנית שלי.
ועם כמה עקיפות שטיפה הקשו ועקבו אותנו.
———————————————————
יום 2- סטייג' רגיל
מרחק:76 ק"מ
טיפוס מצטבר:1300 מטרים
אופי מסלול: מגוון מאוד, שבילים, סינגלים, שתי עליות משמעותיות
טמפרטורה ממוצעת:17 מעלות
סל"ד ממוצע:73
זמן:3:54
וואטים ממוצעים: 237
וואטים מנורמלים:276
דופק ממוצע:145
הערות נוספות:
תקלה טכנית מורכבת (שרשרת נקרעה פעמיים) מיד בזינוק ועיכוב של 20 דקות~. דינמיקה של "נג"ש" ועקיפות כל היום.
—————————————————————-
יום 3- סטייג' רגיל
מרחק:86 ק"מ
טיפוס מצטבר:1050 מטרים
אופי מסלול: מגוון מאוד, שבילים, סינגלים, דשדש (חצץ טובעני)
טמפרטורה ממוצעת:11 מעלות
סל"ד ממוצע:70
זמן:4:04
וואטים ממוצעים:239
וואטים מנורמלים:268
דופק ממוצע:142
הערות נוספות:
הרבה רוח פנים בדרכים פתוחות.
רכבנו לבד כל הדרך.
—————————————————
יום 4- סטייג' רגיל
מרחק:51 ק"מ
טיפוס מצטבר:850 מטרים
אופי מסלול: שבילים, סינגל ארוך
טמפרטורה ממוצעת:9 מעלות
סל"ד ממוצע:70
זמן:2:32
וואטים ממוצעים:231
וואטים מנורמלים:266
דופק ממוצע:139
הערות נוספות:
רכבנו שעה וחצי חזק ואז עוד שעה די "הגנתי" ורגוע.
——————————————————
סיכום:
אמנם קשה להשוות בין ימים וסטייג'ים.
גם אופי מסלול, אורך, תנאים, וכדומה.
אבל באופן כללי ניתן לראות את מגמת הירידה.
גם בדופק וגם בוואטים.
זאת הפעם הראשונה שאני משתמש במד וואטים במירוץ כזה, אז אין לי נקודת השוואה למירוצים אחרים.
סך הכל 815 TSS על כל המירוץ.